YADE HANDMADE



Merhabalar herkese,
Evet böyle bir blog vardı değil mi:)

Her ne kadar hobilerinize istediğiniz kadar zaman ayırabileceğinizi iddia etseniz de kendi kendinize, uygulamada malesef bu böyle olamıyor. İşler güçler arasında yaşama telaşı gerçekten bir çok şeye vakit bırakmıyor.
Ama düşündüm de belki bu benim her yazdığım her yaptığım ve paylaştığım çok iyi olmalı, öylesine şeyler yazmamalıyım dediğim için böyle oluyordur. Her şeyi çok iyi yapmaya çalışırken de hiçbir şey yapmadığımı fark ettim :) Daha doğrusu bir şeyler yapıyorum kendi kendime tamam ama paylaşmanın verdiği tadı pek vermiyor. Dolayısıyla ne olursa olsun hergün 15 dk bile buraya girip paylaşacak bir şeylerim olabileceğini düşündüm.
Dönüşümü de iyi yaptığımı düşünüyorum. (evet yine içime sinmeden gelemedim buralara)
Sizinle uzun bir süre DIY projeleri yaptık birlikte. Hala yapmıyor değilim sadece artık aşamalarını fotoğraflayamıyorum ama ara ara yine yazmaya çalışacağım.
Artık tek bir konuda değil dediğim gibi içimden geldiği gibi benimle ilgili yazılar paylaşmaya devam edeceğim. 
Gelelim Yade'ye...
Profesyonel olarak çok alakasız bir iş yapsam da (bilgisayar mühendisiyim) kenarlarda bi yerlerde el işlerimi beğenenleriyle buluşturabileceğim bir yer olsun istedim.
Şu an için paylaşımlarımı sadece instagram'da ve pinterest'te yapıyorum.
Daha farklı düşüncelerim de var tabii ama şu an çok yeni.
Ürün olarak şu an yazlık kısa üstler içeriyor ancak bununla kısıtlı kalmayacak.
En çok da sizlerin yorumlarını özledim.
Aşağıya bir kaç fotoğraf ekledim ama diğerleri için instagram hesaplarıma bakabilirsiniz.
Umarım beni cezalandırıp güzel yorumlarınızı esirgemezsiniz:)
Kişisel instagramım: kayaglr
Yade Handmade instagram hesabı: yadehandmade
Pinterest: yadehandmade
E-Mail: yadehandmade@gmail.com














Yorumlar

  1. BAYILDIM HARİKA GÖRÜNÜYORLAR .Annem yapardı bu tarz kıyafetler çok severek giyerdim :) Geri dönmen iyi olmuş böyle işleri bizlerle paylaşmalısın :) Görsel olarak harikalar :)) Daha sık paylaşımlarını bekliyorum .=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder