INSPIRATION | ZARA NECKLACE


Merhabalar herkeseee
Bu postumuzun teması biraz farklı.
Genelde yoğun olarak üst üste gördüğüm şeylerin kafamda şekillenmesi, yaptıklarımı oluşturuyor.
Fakat bu sefer birebir aynı olan bir şey yapmak istedim.
Zara'nın ağlatan sitesini  gezerken kendime aşağıdaki kurbanı seçtim:
Kaynak: Zara

Şimdi gelelim nasıl yaptığıma:
Kolyede aslında 2 kat zincir kullanılmış anladığım kadarıyla ama ben 3'ledim.
Aradaki siyah görüntüyü elde etmek için hem siyah zincir hemde süet deri kullandım.
Süet deri diye bi şey var mı?! :)


İp olarak bu 3'ünü kullandım:


Etrafındaki beyaz boncuklar için:


Ara ara koyulan taşlar:


Hazırız!
Büyüklüğünü, uzunluğunu ne kadar istiyorsak zincirleri ona göre kesiyoruz.


Sıralama bu şekilde:


Yukarıda bahsettiğim o süet gibi olan iple, bu 2 zinciri birleştiriyoruz:



Binanın ilk katını çıktık:


Turuncu ipi, 1. ve 3. zinciri kullanarak doluyoruz:



İskeletimiz bitti!
Aslında farklı zincirler ve iplerle bu şekilde bi sürü kolye yapılabilir. 
Yani bu aşamada da noktalayabiliriz.
Ama bizim daha çok işimiz var.


Üstteki boncuklu kısmı yapmaya başlıyoruz.
Bunun için de mavi ipi kullanıyoruz:





Daha sonra alt kısımdaki beyaz boncuklu kısmı yapıyoruz:




Dikkat ederseniz kolyenin alttaki boncuklu kısmı ince bir zincirle de dolanmış.
Şimdi o kısmı yapmak için aşağıdaki zincirimi kullanıyorum:



Ara ara koyulan taşları dikiyoruz:



Daha sonra kilit kısmını yapıp kolyeyi tamamlıyoruz:


Kolyenin orjinalinde altta gördüğünüz gibi taşlı dizi var.
Yapıştırmadan koydum ben göstermek için ama ben o şekilde yapmadım.
O taşları eklemeye gerek yoktu bence Zara lütfen:)


Nasıl? Benzemiş mi?




Fiuuv! 
Bitti sonunda bu destansı uzunluktaki post.
Hiçbir yeri atlamamak adına böyle yaptım ama yine varsa sorularınız, yazabilirsiniz.
"Ya boşversene kızım. Kim uğraşcak bununla allasen!"
 diyorsanız da sizi "şöyle" alalım:)




Yorumlar

  1. sen bi dahisin :) harikasın gerçekten :))

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum sana ya manyaksın sen bayıldım hasta kaldımmm!

    YanıtlaSil
  3. Çok başarılı bi çalışma tıpkısının aynısı hatta daha güzeli:)

    mmelvvin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Benzemek ne kelime aynısı olmuş, hem de taşsız haliyle benim için daha şahanesi!
    Harikasın, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bu malzemeleri nerden alabiliriiiiiiiiiiiz ???? Kudurdum bu yazını okuyunca hemen yapmak istiyorumumumummmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zincirleri bi çok yerde bulabilirsiniz. takı malzemeleri satan tuhafiye tarzı yerlerde, koçtaş hırdavat bölümünde bile var. iplerde yine incik boncukçudan:) geriye bi şey kalmıyor zaten. zor malzemeler değil kesin bulursunuz.

      Sil
  6. ama sen harikasın,muhtesemsın,tapılır sana!!! :)

    YanıtlaSil
  7. Çok yararlı bi post olmuş! Eline,koluna,emeğine sağlık ^_^

    YanıtlaSil
  8. you did an amazing job! this looks gorgeous!



    xx
    Meelena

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş eline sağlık harika :) nasıl yapıldığını öğrendiğimizi göre istediğim renkte yapabiliriz :) Ben taşlar olmadan daha çok beğendim mesela öyle yapıcam :) Harika

    YanıtlaSil
  10. Cok cok guzel ve yaratici olmus ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  11. bayıldım walla helal olsun sana diyorum!!!
    ben de takı tasarlamayı ve yapmayı çok seviyordum fkt erasmus dan dönünce orada aldıklarımla odama sığamadım ve ne var ne yok apartman görevlisinin lisedeki kızına verdim yani anlıyacağın benim takı malzemesi dolabını baştan yaratmam lazım, bi ara alışverişe beraber gideliiim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insana zaten bi an fenalık gelio hepsini elden çıkarıo:) gidelim vallaa!

      Sil
    2. facebook'dan haberleşelim!
      http://www.facebook.com/detailsbyenda

      Sil
  12. muhteşemsinnnnn bravo ellerine sağlık bayıldım bayıldım :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Çok beğendim ellerine sağlık :)) Benimde yakın zamanda yaptığım bir DANNIJO bileklik projem var yayınlamadığım bende paylaşırım yakında artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ederiim:) bu markalar adamı çatlatır valla merakla bekliyoruz:)

      Sil
  14. I'm in love with this necklace!:)
    Good job!
    http://celerycarrotonion.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  15. This is very beatutiful. Grat job! I'm sad, that I don't understand your text.

    YanıtlaSil
  16. AY HARIKA YA BAYILDIMMMMM:) DENICEM BUNU EVE GIDER GITMEZ:) BENDE BEKLERIM :)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. hey harıkaısn elıomde bırsuru malzeme var ve sayende yapacagım bunlardann yasasınn:))

    YanıtlaSil
  18. Bayıldım bayıldım :) eline koluna sağlık.

    YanıtlaSil
  19. bu zincirleri nerden buluyorsun allah aşkına :) süperler yahuuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takı malzemeleri satan her yerde var:) en olmadı koçtaş bauhaus gibi yerlerin hırdavat bölümünden de bu tarz şeyler bulabilirsin. altın sarısı pek yok ama oralarda.

      Sil
  20. Beautiful!!!!!

    YanıtlaSil
  21. kolye kaç kilo oldu??

    YanıtlaSil
  22. gerçekten çokk başarılı,bayıldım,elinize sağlık,bende bir zamanlar takı küpe yapardım,ama artık yapmıyordum bu yazıyı okuyunca hevese geldim :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder