İYİKİ DOGDUN CANIM BLOGUM




Ben nerelerdeyim canım yaa diye bağırıp üste çıkasım var çünkü bu ihmalkarlığımın telafisi yok:( Ama güzel bahanelerim var.
Öncelikle birlikte 1 seneyi doldurmuş olmamızın haklı sevinci içerisindeyim efendim:)
Benim özellikle "nasıl olmuş nasıl olmuş" diye söylenip durmalarıma katlanan, her türlü darlamalarıma öff bile demeyen canım arkadaşlarım Cansu'ya ve Samet'e, küçüklüğümden beri bitmek bilmeyen evdeki DIY maceralarıma ve takibindeki evin altını üstüne getirmelerime 1 gün bile sesini çıkarmayan canım anneme, yine ne saçmalıyosun diyip enerjimi yerle bir eden kardeşim Ozi'ye, biten işlerimi götürüp bu ne sence? dediğimde hep alakasız tahminlerde bulunan babama, blogun facebook sayfasındaki yorumlarında 'aslında özümde ne kadar beceriksiz bi kız olduğumu ve bunları kimin yaptığını soran' canım akrabalarıma veee bütün her şeyi anlamlı kılan, yorumlarıyla beni hep mutlu eden, mailleriyle yalnız bırakmayan siz tatlı okuyucularıma çokk içten teşekkür ediyorum!
Hepsi sonuna kadar içime sinen dolu dolu tam 140 iş yapmışız birlikte. 
Yaşam alanı değişmiş canlı gibi adaptasyon sağlamaya çalışıyorum bazı şeylere.
Bu esnada da nankörlük edip blogumu ihmal ediyorum. Ama bence bana kızmıyorsunuz? :)
Şimdilik bu yazıyı bir geçiş yazısı olarak kabul edin ama yeni yeni DIY projeleriyle kaldığımız yerden devam edicez.
Yukarıdaki fotoğrafımı mail olarak babam atmış geçen gün. Yıl dönümü yazısı için uygun oldu sanki:)


Bu da 3-4 hafta önce ev taşırken çektiğim bir kare. Hala yerleşebildim mi? Hayır.


1 gün elektriksiz kaldım ve kitaba doydum adeta. Ertesi gün kapağını bile açmaahaha ŞAKA!


Yemek yapamama hallerimde gram ilerleme yok  gördüğünüz gibi:(


Ama temizlikte iyiyim! İşte bunlar hep zaman harcayan şeyler, hep DIY projelerinden çalan şeyler!


Bazı alışkanlıklar hiç değişmiyor tabii:)


Uzun etekleri oldum olası severim ama bu aralar nasıl taktığım belli değil!



Skinnylerden de vazgeçmedik...


Haftasonu kat kat giyindik..


Doğum günümüzden girip, kırık tavanın içinde geçtiği garip bir yazı oldu ama affedin:)
Bir önceki yazımla ilgili de bir çok soru geldi ve nerelerdesin diye mail atanlar oldu. Onlara da çok teşekkür ederim. Soruların çoğunu yanıtladım. Yakında onu da yayınlıcam.

Hepinize çook sevgiler 



8 yorum :

  1. hadi bakalim dogum gunu kutlu olsun L(

    YanıtlaSil
  2. şekercim,

    bloğunun yeni yaşını kutlarken, yeni ve heyecanlı istanbul'a alışma sürecinde sana başarılar diliyorum :))
    bi süre önce istanbul olsun kiiiiiiiiiii diye dua ediyorduk şimdi oldu da bitti bile :)
    yane kısadan hisse hayat sana istediğin her şeyi versin <3 mujja!

    xoxo,
    Enda,
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. yeni diy projelerini ve yazılarını dört gözle bekliyoruzzz, nice senelere!

    http://ayseguluntavsiyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. fiiifffiiuuu,ne cici bi yazı olmuş.gül cemalini hep ekle bebeğim!
    evet iyi ki açmışsın blogunu,bloglarımız sayesinde birbirimizi bulduk!:
    nice nice beraber yıllara askısı! <3

    YanıtlaSil
  5. offf, taşınma telaşı yok mu bizi bloglarımızdan eden. şu sıralar aynı telaşlardayım. çok ii anlıyorum o bakımdan. önemli olan kopmamak bence. bloğun iiki doğmuş.... yeni projelerini bekliyoruz 4 gözle :*

    YanıtlaSil
  6. İyi doğmuş blogun seni tanıdık cici fikirlerine ortakçı çıktı beybiii .. Yerüm seni nice senelere blögda <3

    YENİ YAZILARI BEKLİYOS ARTIK <333

    YanıtlaSil
  7. blogunda uzun yıllar dilerim:))
    http://fadique.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. 11 yılını da görürüz inşallah, kutlu olsun :)

    YanıtlaSil