MINI DIY SET




Bu hafta pek çalışkan olamadığımdan facebook sayfamda paylaşıp -nerdeyse 1 ay olmuş- bloga koymadıklarımdan yazayım dedim.
Hazır hava da soğumuşken kulakları sıcacık tutacak şık bir fikir benden size.
Annemin yanına gittiğimde 1 günde ördürmüştüm bu 4lüyü. 
Daha önce söylemiştim örgüden nefret ediyorum. Sabredemediğim tek şey.
Kış renklerini düşünüp, siyah,bordo,gri ve askeri yeşili tercih ettim.
Bana kalan kısmıysa süsleme oldu.


Bu kolye yine can sıkıntısından çıkan bi şeydi.
Yaprak metalleri çok seviyorum.


Son olarak bu hafta tırnaklarım bu kostümleriyle görüldü:)


Bir 3ü 1 arada yazımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz.
Çook öpçükler ^.^

Yorumlar

  1. kuzucuk çok yoğunuz ki bi araya gelemiyoruz nasıl iş buu öçöç
    projeler harika ki gold ve siyah ojene bayıldım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallaa ayıp oluyo artık dimi enda bebeyim. Bizim kavuşmamız lazım yahu :*

      Sil
  2. yine dokturmussun bebeiiim!!!

    YanıtlaSil
  3. oh sfan olsun fırsatın varken her seyı yap canım mısssssssssss

    YanıtlaSil

Yorum Gönder