WEEKLY REPORT 2




Selam:)
Yine, nasıl geçti habersiz dediğim bir hafta oldu.
İlk fotoğraftaki kolyeyi ancak sıkı takipçiler hatırlayabilir. Hatırlamayanlar ve yeniden göz gezdirmek isteyenler için tık: www.gkdone.blogspot.com/2012/04/agir-metal-kolye.html
Akşam geldiğimde beni karşılayan modapik paketi sayesinde yüzümde kocaman bi gülücük.
İstanbul turlarım devam ediyor. Beni yönlendiren şeyler elbette ihtiyaçlar.
Geçen raporda makarnadan bahsettiğim için yine koymak istedim:) Bu kez biftekli.
Kurukafaları ne için aldığımı yakında göreceksiniz o yüzden söylemiyim.
Benim canım bordo kolyem. Onu o kadar çok seviyorum ki neyin üstüne taksam yakışıyor yahu! Ondan da şu yazıda bahsetmiştim: www.gkdone.blogspot.com/2012/10/statement-necklaces.html
Bıyıklı ve akan tırnaklarım hafta boyunca bana eşlik etti.

Aşağıdaki çıldırmalık malzemelere ne demeli? Özür diliyorum:)


Bunu yapalı 5-6 ay olmuştur ama bloga koymadığımı giyince fark ettim.
Pembe, mor ve sarı kısımları akrilik boyayla boyadım ve taşları diktim.


Bu yazıları beklemeyip paylaştığım fotoğrafları hafta içinde görmek isterseniz facebook sayfamda çok daha fazlasını paylaşıyorum: http://www.facebook.com/doneGK
Ya da instagramda: http://instagram.com/gkdone

Daha daha güzel bi haftaya...


Yorumlar

  1. Harbi çıldırmalık malzemeler <333

    YanıtlaSil
  2. Takı malzemelerini nereden temin ediyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder