MMM FOR H&M NECKLACE



Birkaç gün önce lansmanı yapılan ve satışa çıkarılan Maison Martin Margiela'nın H&M için hazırladığı koleksiyonuna eminim istisnasız hepimiz bayıldık. Ayakkabılar olsun değişik kesimli ceketler olsun hepsine iç geçirdik.
Bir de kolyeler vardı. Kahve ve sarı tüylü olmak üzere. Tüy demek yanlış olur sanırım bildiğiniz saç gibi:)
Orjinali aşağıdaki gibi:


İşe önce kaynak saç almakla başladım. Kaderde bu da varmış:)
Onlar tane tane yani tutam halinde satılıyor biliyorsunuz. Uçları keratinle birleştirilmiş halde. Ben onlardan 2 tane aldım ama 3-4 tane alsam da olurmuş yani daha tok bir görüntü elde edebilirdim.
Onun tepesinde kullanılan metal sade bi şey aslında ama ben onun için kurukafa kullandım ve kesinlikle daha güzel oldu.



Saçlar uzun olduğu için keseceğim yerden yapıştırıcıyla sabitleyip sonra kestim. 2 kat kullandım yani.


Silikon tabancam yanımda olmadığı için bu tür zamanlarda yaptığım şeyi söyleyeyim.
Normal uhuyu doldurup içine 502 gibi kuvvetli bir yapıştırıcı damlatıyorum.
Sabaha kadar beklettim bunu böyle ve dondu.

Sonrası zaten halkaya ipi geçirme kısmı.
Nasıl buldunuz?


Yorumlar

  1. e aynen tıpkısının aynısı olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Daha sik olmus ama sac iste taramak yikamak isterim ben hahaha :))) sen harika biseysinn inan tam bir yeteneksin

    YanıtlaSil
  3. yaa süpersin gene yavrucum ya(: seninkisi yemin ederim daha güzel olmuş(:(:

    YanıtlaSil
  4. hepinizi öpüyorum kızlarr:*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder