SWEATER SNOOD




Üstüme vuran güneşe bakmayın. Bu yazı 'kışa hazırlık'  içerir.
Snoodları sever misiniz? 
Sanırım ben boyna takmalık, dolamalık her şeyi seviyorum.
Kışın gelmesini de en çok bu yüzden istiyorum. Kat kat giyinmek tam bana göre.
İncik-boncuk ve dikiş konularında, saçmalık boyutunda sabırlıyım fakat bi tek örgüye karşı bu duyguları beslemiyorum. 
Annemin tam bir örgü uzmanı olmasının bunda payı var sanıyorum.
"Sen ip beğen, ben sana örerim" epey çekici bir cümle.
Bunları söylememin sebebi, neden örmeyip bu şekilde kazaktan dönüştürdüğümü açıklamaktı.
Örgü örmeyi sevseniz bile eski kazakları ya da hırkaları değerlendirmek için güzel bi yol.
Kesmek biçmek yok.
Yapılışını aşağıda tarif etmeye çalıştım:


Şimdi heves ettim kendim de örmeye başlıyorum. 
Maksimum kalınlıkta bi şiş almayı bekliyorum.
Bitiremezsem de annem sağolsun:)
Sevdiniz mi bu fikri?


Yorumlar

  1. vay süper fikir eski kazakları değerlendirebilirim:)

    YanıtlaSil
  2. hemen yapıulsın :)




    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bayıldıııııım beğenmek ne kelime !!!

    YanıtlaSil
  4. neden bu kadar akıllısın?! >D aklını yerim fıstık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiiiih:) est. canım çok teşekkürler:*

      Sil
  5. bayıldık bayıldık... Kazağı da tam ayarında seçmişsin çünkü kalın bir kazak olmaz bu iş için. Örgü snoodlar bile kalın gelebiliyor kimi zaman, bu cuk diyim sen anla ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder