MODIFIED BAGS




Bu yazıda, bulunduğu yerde spike bulamayanlara -bulsa bile bol keseden kullanamayanlara- bi nebze aynı görüntüyü elde ettirecek malzemelerden bahsetmek istiyorum.
Gördüğüm kadarıyla hemen hemen her tuhafiyede bulabiliyorsunuz bunlardan.
Metreyle satılıyorlar ve bunların dışında da çeşitlerini bulmak mümkün.
Su taşı gibi birbirine bağlı şekilde bulunuyorlar fakat bağlantıları zayıf olduğundan kolay kesip kullanılıyor.
Tam ismini satan kişi de bilmiyordu fakat fotoğrafını gösterirseniz kolaylık olabilir sizin için.
Çantalar anne ganimetleri. Başkasına verirken yakaladım:) İkisini de çok sevdim.
Silikon kullanarak bahsettiğim malzemeyi yapıştırdım ve...











Çantalar için çok sivri malzemeler kullanmak zaten pek mantıklı olmadığından
sonucu beğendim.
Siz nasıl buldunuz?


Yorumlar

  1. O küçük olana bayıldım Allah seni napmasın askım ya !!! Gözümün önünden çekil ayrılıyoruz hıh!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. severek ayrılalım! bende onu sevdim cnm:)

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar özellikle koyu renk olana bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlaaaar:)Bayıldım!!!



    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder