TRANSPARENT CLUTCH



Yapalı çok olmasına rağmen anca ekleyebiliyorum.
Yine bir "kullandığı şeyin adını bilmeme" sorunsalıyla karşı karşıyasınız.
Yöntemim de "sora sora bulursun". :(
Kumaşçıları gezdim ama onlarda böyle şeffaf bir malzemenin bulunmayacağını söylediler.
Sonra adına ne desem, nayloncular olabilir sanırım. O tarz şeyler satan bi yerde buldum bunu. Farklı kalınlıkları var. Önce bunun daha kalınını almıştım ama sonra pişman olup değiştirdim. Sanırım bu malzeme, masa örtülerinin üstüne koyulan şeffaf şeyle aynı.
Neyseeeeee:)
Gelelim nasıl yaptığıma:



Malzemeyi nasıl keseceğimizin kalıbı aşağıda:
(yuvarlak yerler delinecek yerleri gösteriyor.)


Kalıp olarak kullanmalık, ben büyük bi poşet seçtim.
Varsa büyük kağıt, gazete veya karton da olur.
Daha sonra böyle hummalı bi çalışmaya giriyoruz:




Kalıbı şeffaf malzemeye sabitleyerek onu da kesiyoruz:


Kalıpta da gösterdiğim yuvarlak yerlerden deliyoruz.
Daha sonrasını fotoğraflamamışım ama hemen anlatıyorum:
Delikleri açtıktan sonra aslında birbirine tutturmak için birçok farklı malzeme kullanılabilir.
İşte bu çantalar için kullanılan özel çıtçıtlar vs.
Onlardan aldım fakat takmak için çok farklı bi alet gerekiyormuş.
Bende tuttum aşağıdaki zincir halkalarını kullandım.
Çokta güzel sabitlendi.




Herkese iyi bayramlar diliyorum.
Şekerleri yiyip, enerjileri depolayıp dönüşte yine burada buluşalım.
Önümüzdeki günler için post yazmasam da facebook sayfama fotoğraflarını yüklüyorum.
Herkesten önce görmek isteyenler için:

Sevgiler 

FACEBOOK | PINTEREST

Yorumlar

  1. Delim için alternatif bir önerin var mı? Benim o aletten maalesef yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mmm şey olabilir, kalın bi çiviyi koyup üstüne çekiçle baskı yaparak delinebilir;)

      Sil
  2. bende bu çantadan yaptım ama küçük oldu bu boy çokm iyi ölçü için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. yine orjinal seylerin pesindesin(: bravo seker gule gule kullan

    YanıtlaSil
  4. Harikaaa kesinlikle deniycem çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Bayıldıııım! Deneyeceğim ama becerebilir miyim bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  6. çok orjinal olmuş güle güle kulan :)

    YanıtlaSil
  7. Bu malzemeden hep görüyordum her yerde, hiç bunu yapmak aklıma gelmemişti valla tebrik ederim :)
    Sadece birleştirme yöntemi biraz sıkıntılı geldi sanki, köşedeki boşluklar yüzünden.
    Köşeleri misinayla diksek nasıl olur acaba denemek lazım. İlham oldun gene, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. harika bir iş çıkarmışsın ortaya, tebrik ederim canım ;)

    YanıtlaSil
  9. Ayy Gülerr şahanesin tatlımmm hemen yapılacaklar listesine eklendi! =) Çivi ile delicem senin dediğin gibi =) Ellerine sağlık güzelim ;)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım gerçekten bayıldım. Ellerine sağlık. En kısa zamanda deneyeceğim umarım becerebilirim:):):)




    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. satıyormusun? yoksa sadece dıy projesimi.

    YanıtlaSil
  12. Keşke kimden ilham aldığınıda yazsaydın be kuzucuk :/ gerçi biride yazmış ama pek umursamamışsın sanırım.
    Sonuçta emek var bende senin blogundaki ürünleri ufacık değişikliklerle blog açıp yazabılır yanı..


    http://apair-andaspare.blogspot.com/2012/07/diy-transparent-clutch-bag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bununla itham edilcek son kişi oldugum için evet umursamadım. açın o zaman bende zevkle takip edeyim. sevgiler.

      Sil
  13. Zaten mantık şu bi yerde goruyorsun ve Do It Yourself.
    Cok da guzel olmus usenmeyip bir gun ben de deniycem:)

    Çiğdem


    http://chicthe.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder