BEFORE THE END OF SUMMER



Merhabalar herkese
Bi ses vereyim dedim.
Yine gömüldüm haldır haldır bi şeyler yapıyorum ama bu kez tüketmek için.
Sanırım artık bileklik yapmaktan sıkıldım. (bi zahmet:))
Sıkılmamın sebebi de artık uğraştırmaması ve benzer şeylerin dönüp durması.
Aynı şeyi yapıp durmak o istediğim hazzı vermiyor açıkçası. Uğraşmışlık daha güzel.
Şimdiye kadar yaptıklarım benim en sevdiğim, en beğendiğim modellerdi.
Elbette çok farklı şekillerde farklı sonuçlar elde edebiliriz.
Benden farklı modeller istediniz ama nasıl yapıldığından ziyade bitmiş hallerini yine göstercem.
Ne zamana kadar? Malzemelerim bitene kadar.
Onları yapıp GK SOLD'a eklicem.
Çünkü yazın bu iş bitsin istiyorum:)
Çok renkli takıları ben kış mevsimine pek yakıştıramıyorum.
O yüzden bu serinin adı 'yaz bitmeden' olacak.
İstiyorum ki yaz bitmeden herkes bu arm party şeysine doymuş olsun:)
Şu aralar daha çok  kolye yapmak ilgimi çekiyor. 


Bunlar da yine GK SOLD'a ekleyeceklerimden:



Bu konudaki her türlü fikre açığım.
Yönlendirin beni:)

Çekilişin bitmesine de 6 gün kaldı.
Katılmayı son günlere bırakanlar unutmasın!


Yorumlar

Yorum Gönder