NEON KEYS



Efendim anahtarlar önemlidir falan diyip radyocu girişi yaparmışım.
Çok basit, çok hızlı ve sonuç olarak çok tatlı bir uygulama.
Anahtarlarım ve anahtarlığım aşağıdaki gibiydi:


Şimdi bi kaç farklı renkte ojelere ihtiyacımız var. Anahtarlarımız da böylece neon modasına uymuş olacak. 


Kullandığım ojeler:


Kurumaya bırakıyoruz:


Tatlılıktan ölüyorlar ve gerçekten ilk kez bir şeye bakmaya doyamıyorum:


Anahtarlar rengarenk olunca, anahtarlığı sade tutayım dedim ve şeffaf boncukları zincirle anahtarlığa taktım:


Ta-taa!



Herkes kendi tarzını yansıtan renklerle bunu denemeli bence:)

Yorumlar

  1. gerçekten çok tatlı olmuşlar bende ne zamandır yapcam yapcam hep erteliyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik bir şey ama o kadar şirin olmuş ki, insanın sürekli bunlarla kapı açması gelir

    YanıtlaSil
  3. Love it! Saw this idea on pinterest and looks great! Good job!


    Stacie and Carly

    www.theislandsecret.com

    YanıtlaSil
  4. Bir saniye boş duramıyorsun di mi? Yine sevgin ve heyecanınla yakmışsın buraları =)

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ayyyy harıkalar hımen yapacagımmmmmm

    YanıtlaSil
  6. This is fantastic!
    www.highlandangel.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil

Yorum Gönder