HOW DID I DO?



Merhabalaaaar
Bi önceki postta size birkaç bileklik göstermiştim biliyorsunuz.
Nasıl yapıldığını öğrenmek istediğiniz varsa yazın demiştim.
Tabii ki yine eliniz  aza gitmedi kızlar aşk olsun:D
Hepsini istemişsiniz.
Bi yerden başlamak lazım diyip bu modeli ele aldım bu yazıda.
Bunla beraber çok soru alıyorum bu ara her konuda. 
Aklıma gelenleri bu yazıda cevaplamaya çalışcam.
Malzemeler:


İpe zoom yapmak istedim çünkü çoğu kişi iplerle alakalı soru soruyor.
Efendim ipleri nereden alıyorum?
Tuhafiyeler olsun, takı malzemeleri satan incik boncukçular olsun bunları bulabilirsiniz. Şu an gördükleriniz mumlu ip. Renk seçeneği bakımından tercih ediyorum ama bazen daha farklı iplerde kullandığım oluyor.
İsmini falan sorduğunuz yerlerde bilmeyebilirler ama mutlaka satıyorlardır. Ne sattığını bilmeyen tüccarlar favorim zaten:)
Siz dükkanda biraz vakit geçirip kurcalayın yani.


Bu modelde başrolü tığ oynuyor. Eğer sizde benim gibi okumayı öğrenmeden önce, zincir çekmeyi öğrendiyseniz hiç zorlanmıcaksınız.
Dantel yapanlar anlayacaklar, belkide tığla yapılabilecek en basit şeyi yapcaz.
Adım adım bi bakalım:
1- Başlangıç olması açısından 1 tane zincir çekiyoruz.
2- Alttaki ipi tutup tığı zincirin içinden geçiriyoruz 
3- ve ipi zincirin içinden çıkarıyoruz
4- ipten tekrar alıp bütün halkaların içinden geçiriyoruz. ip halkalarının tabii.


5- sonuç böyle olacak.
6- ilkinde ip almadan başladık ama bundan sonra başlamadan önce tığa bi ip geçiriyoruz.
7- tığda ip takılıyken zincirin içinden tığı sokup tekrar ip alıyoruz. yani içinden ip geçmesi gereken 3 halkamız oluyor.
8- ve ipi alıp 3ünden de geçiriyoruz.


9- sonuç böyle olacak.
10- bu adımları tekrarlamaya devam ediyoruz.
11-12 bir zincirden diğerine geçerken de aynısını yapıyoruz. değişen bir şey yok.



Sonra zincirin diğer tarafına farklı renkte bir iple aynı adımları uyguluyorsunuz.




Anlaşılır olduğunu umuyorum. Daha farklı şekilde detaylandıramıyorum.
Video çekip göstermek isterdim ama şu an için pek mümkün olamıyor.

Neden başlıklar ingilizce yazılar Türkçe:)
Bilmiyorum aslında böyle hoşuma gidiyor. Yazıların ingilizcesini de yazabilmeyi isterdim ama malesef..
Takip edenlerin hangi ülkede yaşadıklarını görebiliyoruz biliosunuz. Hatrı sayılır bir yüzdeleri var. Tamamen fransız kalmamaları için sanırım. Başlık yeter onlara çok bile:p

Sorulardan biride neden artık yaptıklarımı üzerimde göstermiyorum:)
Çok istiyorum öyle olmasını ama pek vaktim olmadığı gibi bu sıcaklarda 2 dirhem 1 çekirdek olarak ben bile kendimi görmüyorum. 
Umarım en kısa zamanda bunu da halledebilirim.

Herkese bol sevgi ^.^

Yorumlar

  1. yine dökturmuşşün çok hoşlarr :))

    YanıtlaSil
  2. I don't understand your language, but bracelet is beautiful :D


    New post on SEARCH IN FASHION - Spike earrings

    YanıtlaSil
  3. aynen çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. ya harikasin(: ama malesef ben bu kadar yetenekli degilim(:(: ama genede bi denicem annemin yardimi ile....

    YanıtlaSil
  5. I love the DIY so much!:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  6. cok güzel oldu! renkler tek bana göre degil ama baska renkler kullana bilirim =) gelcekten iyiyi bir fikir =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder