MINI NEON VASE


Neon modasına uygun hoş bir organizer yapalım.

Malzemelerimiz:
- Kendir ipi denilen ve farklı kalınlıkları bulunan halat görünümlü ip (Koçtaş gibi yerlerin hırdavat bölümlerinde bulabilirsiniz)
- Farklı renklerde ipler
- Kuvvetli bir yapıştırıcı. Ben 502 kullanıyorum.
- Kutu, vazo, kavanoz... Artık neyi kaplamak istiyorsanız.
Hazırız sanırım.


İpleri dolarken yapıştırıcıyı sürüyoruz ve seri oluyoruz.
Hepsi bu kadar.








Kendisi benim yeni manikür malzemeleri organizerim oldu.
İsterseniz makyaj fırçalarınızı, kalemlerinizi koyabilirsiniz.
Büyük cam kavanozları yapıp mutfağa falan koyulabilir.
Bu fikri bir yerde görmüştüm. Hoşuma gittiği için fotoğrafı kaydetmişim fakat kaynağı belli olmadığı için eklemek istemedim.
Beğendiniz umarım.
Renkli haftasonları...

Yorumlar

  1. çokk güzel olmuş ben 15 yaşındayım hergün bloguna girip yeni bişe ekledin mi diye bakıyorum ve hepsinden bende yapayorum çok tşekkürler :D

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim:) facebook sayfamızı beğenirsen hergün bakmak zorunda kalmaz, yeni şeylerden haberdar olabilirsin:)

    YanıtlaSil
  3. hm tm teşekkür ederim :D bende okul kapandı için artık kendi yapmak stediğim şeylerdi yapıcem :D

    YanıtlaSil
  4. Great idea..so fashion!

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. A view on the Atlantic Ocean.

    YanıtlaSil
  5. Very cute DIY, great post. Thanks for sharing!!


    XO J
    www.style-worthwhile.com

    PS. Enter the free glasses giveaway on my blog!

    YanıtlaSil
  6. Amazing blog dear!

    Hope you'll visit me, i will be grateful :)
    Have a nice day, Elena

    YanıtlaSil
  7. Really loving your blog and the DIY's. They're so much fun! Following you x

    Carly + Stacie

    YanıtlaSil
  8. You're really creative! It's a very hippie creation ;)

    Wendy

    www.thedaydreamerdiary.com

    YanıtlaSil
  9. loved the vase!
    miprimerblogdemoda@gmail.com;

    YanıtlaSil
  10. This is so creative! I might try this when I get the time :)
    - Che

    style-che.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. I love this! I'm gonna have to try it!

    melavond.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder