GLASS BEADED NECKLACE


"Boş zamandan ölüyorum" diyenler için sinirden öldürecek bir kolye..

Aslında yeşilini yapacaktım ama size söz verdiğim üzere uzun süre mint yeşili dosyasını kapadığım için böyle bi şey yaptım.
Bakalım hangi aşamalardan geçmişiz.


1- Kalın halatımsı ipler oluyor. Ondan kullandım. Siyah bant, misina ip, boncuk ve kilit için aparatlar.
2- Kilit için lazım olan demirleri takmak üzere bandı gördüğünüz gibi yapıştırdım. 
3- Bandın içinden yuvarlak halkaları geçirip o kısmı hallediyoruz.
4- Bu aşama belki gerekli belki gereksiz. Size kalmış.  Ben ipi kalınlaştırmak için ip doladım. 
Bu aşamaları yaptıktan sonra boncukları kullanmak için hazır oluyoruz.
Artık nasıl yapa yapa bitiremediysem o hengamede fotoğrafta çekmemişim. 
Misinaya geçirdiğimiz boncukları hazırladığımız tabana yapıştırarak doluyoruz. Hepsi bu. Boncukları geçirme kısmı ise tam bir ömür törpüsü.




Beğenenler, değer diyenler buyursun başlasın boncuk dizmeye. 
İmece usulü yapmanızı tavsiye ederim:)

Sevgiler

Yorumlar

  1. cok guzel durmus ama sende ki sabir bende yok kusum:(:( olsa da yapsam keske///

    YanıtlaSil
  2. Uğraştığımıza değecek bir kolye olmuş bence, güzel fikir tebrikler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder