FLORAL NAİLS


Çoktandır bloga oje postu eklemediğimi fark edip hemen açığı kapatmalıyım dedim. Yazlık bi şeylerle dönüş yaptı tırnaklarım.

Size yazı hatırlatan bütün renkleri kullanabilirsiniz.


Tırnaklar çiçek açmaya hazır:


Kabın içindeki aseton. Ojelerden damlattım kullanmak üzere ve son olarak bir fırçaya ihtiyacım var:


Fırçayı asetona batırıp ojeden alıyoruz ve rastgele sürmeye başlıyoruz:





İşte böyle...
Yaz artık ülkeye kesin dönüş yapmış olsun lütfen.
Bu tırnaklarda yaza hediyemiz olsun.

Sevgiler

4 yorum :

  1. Bu yorumu adsız olarak bırakmak istedim nasıl bir duygu diye denemek için sonra vazgeçtim :P
    pardon hanfendu siz çok mu zenginsiniz MAC fırça ıle nail art yapıyor yaa :)))
    harika bir fikir hemen bir kaç parnağıma yapıcam :)
    mucks!

    YanıtlaSil
  2. ahahahahahah Cereeen:D bide bunlar benim tek kullanımlık bilio musunuz. bide temizlemekle mi uğraşcam uff :/ bebeğimsin:*

    YanıtlaSil
  3. i loved them!
    They look so good on you!!
    http://therunwayoflife.blogspot.mx/

    YanıtlaSil