BEADED NECKLACE




Nasıl sevdim nasıl sevdim diyerek başlamak istiyorum.
Bilirsiniz yaptığım her şeye bir kulp takarım ama buna kanım ısındı.
İpli taşlı şeyler görmekten gına gelen şu günlerde boncuğa sarmak istedi canım. Ama bu demek değil ki bilekliklerde layering olayını kapattım. O seri devam edecek.
Gelelim bu güzelliğeeeeee..
Nelere ihtiyacımız olacak:
-Tel makara ya da makarada tel, telli makara, makaralı tel...
-Kullandığım bir zincir var şimdi fotoğrafta görünce tanıyacaksınız. Ben koçtaşda buldum. Takı malzemeleri satan yerlerde de oluyor.
-Takı pensesi
-Boncuklar

O kadar farklı şekillerde yapılabilecek bir kolye ki dolayısıyla benim verdiğim hiçbir ölçüye sadık kalmak zorunda değilsiniz. Onu baştan söyleyeyim.
6 boncuk sığacak şekilde telleri kesiyorum penseyle. Kıvırma paylarını unutmuyoruz.


Zincir aşağıdaki gibi:


Telin bir ucunu zincire taktıktan sonra boncukları geçirip diğer ucunuda zincirin karşısına takıyoruz. Bu kadar.



15 tane yaptım bu çubuklardan ve 15 boşluk bırakıp 15 tane daha yaptım. Üstte 3, ortada 2 ve altta 1 blok oldu yani.


Böyle hummalı bir çalışmanın içine giriyor azıcık kafayı yiyorsunuz:


En sağ ve en soldaki blokların üst değil -çünkü onu boyna takmak için kullancaz- alt zincirlerini kesiyoruz:






Yuvarlak klipslerle zincirleri aşağıdaki gibi tutturdum:


Ve kolyemiz son halini alır:



Takıp göstermek isterdim ama mümkün olamadı. 
Koymayı da ertelemek istemedim.
Bir başka postta mutlaka takıcam. Bileklikleri de gelecek bu serinin. Biraz zaman alıcı ama değer mi ona siz karar verin.
Ben yazlık kolyemi takar çıkarım:)

Sevgiler 

Yorumlar

  1. Aa çok beğendimmmm ellerine sağlık. Utanmasam kalkıp bu saatte bilekliğini deniycem:)

    YanıtlaSil
  2. Değer tabi ki... Yine harika şeyler yapmışsın =) senin o becerikli aklını, pamuk ellerini, yaratıcı perilerini sarıp sarmalayıp saklamak lazım =)

    YanıtlaSil
  3. gene harikalar yaratmissin fistik !!!(:

    YanıtlaSil
  4. this is so creative, great idea!

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim.
    Her zamanki gibi yaratıcı, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  6. Sen nesin yaaaa? ay o eller bende olsa keşke. bence bi büjiteri ile görüş ve anlaşın kötü fikir sayılmaz demi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder