ABOUT ME



Merhaba benim canım okuyucularım..
Öncelikle blogumu ihmal etmenin vermiş olduğu derin üzüntüyü sizlerle paylaşmak istiyorum:P
Sebebini kaba taslak açıklamak zorunda hissediyorum çünkü ben blog açmadan önce takip ettiğim onca güzel blog, ufak bi kesintiye uğradığında ya da post göremediğimde çok merak ediyordum. 
Benim çok özele indirgeyebileceğim bir sebebim olmadığından genel olarak adına tatil diyebiliriz sanırım.
Okulumun bitmesi özellikle beni çok etkileyen ve düşünce aşamasında beni çok yoran bi süreç oldu ve olmaya da devam edecek gibi görünüyor. Bu yüzden biraz dinlenmek istedim.
 Bu gibi zamanlarda blogum benim en büyük eğlencem. Onu da fark etmiş olup yeni cicilerle döneceğim.
Aaa unutuyordum aynı zamanda bugün doğum günü kızı olduğumu söylemeyi ^_^
Sanırım bi 9384383 saattir uyumadığımdan bu postu burada bitiriyorum. 

Bol sevgili bişiler bişiler



Yorumlar

  1. kendini özletme

    YanıtlaSil
  2. Dogum günün kutlu olsun! Blogunu uzun zamandir takip etmiyorum aslinda, daha yeni kesfettim. Ama severek okuyorum ve senin de dedigin gibi, ben de sevdigim bloglarin uzun süre yazisini göremeyince ne oldugunu merak ediyorum. Bu durumu acikladigin icin tesekkürler. :-)
    Ayrica uzun zamandir sormak istedigim bir soru vardi, acaba blogunun temasini nereden buldun? Yani header resmini kendin yapmissin belli, ama yani ben uzun zamandir böyle basit temalar ariyorum. Sag tarafta arsiv, bloglovin vs vs ve ortada yazi icin büyük bir alan olan temalari ariyorum, fakat hic bulamadim Bana bunu nereden buldugunu söylersen cok sevinirim! :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle tatlı yorumun için teşekkürler:)
      blogun teması, blogspotun kendi 'basit' teması. evet headerı ve yandaki facebook twitter contact me kısımlarını da ben yaptım photoshopta. bloglovini zaten onun kendi sitesinden html kodunu alıp sitene ekleyerek elde ediosun. arşiv kısmı aynı şekilde blogun kendisinde var. ortadaki yazının genişliğini yine blogspot ayarlarında 'genişlikleri ayarla' kısmıyla yapabilirsin. blogunuza baktım aslında o da çok tatlı bi tema:) ama sanırım sizde benim gibi minimal tasarımları seviosunuz. siz biraz blogspotun kendisini kurcalayın eğer takıldığınız bi yer olursa mail atarsınız ben gösteririm:) studioogk@gmail.com

      Sil
    2. Bloglovin, arsiv ve diger (face, twitter vs) bunlari yapmayi biliyorum, ama temayi ariyordum, yani nasil desem, kaba taslagini ariyordum. Hemen bir bakayim bloggera, diger kullanmadigim blogumda deneyeyim hemen! Tesekkürler! Sorum olursa sana mail aticam hehe :D

      Sil
  3. ayy dunde benim dogum gunmdu al sana bi ortak nokta daha iyi ki dogmussun yengec kizi<3 nice mutlu senelerin olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gamzecim sende iyiki doğmuşsun:) yengeçlerin gücü adına :p

      Sil

Yorum Gönder