CLUTCH BAG


Her şeyi beklerdim kendimden ama bunu beklemezdim:)

Çanta diktim!
Tabii beni bu cinnete iten birden fazla sebebim var:)
Sanırım genelde istediğim şeyi bulamayınca oluyor bu bana. Büyük, istediğim renk ve yumuşak deriye sahip bi çanta evet bulamadım. Ha eğer derseniz ki ortaya çıkan şey öyle bulunamayacak bir şey değil, haklısınız ama buldurmayan Allah buldurmuyor derim:)
Hemen işe koyulalım:
İşe deri kumaş aramakla başladım. 
O konuda da çok alternatifim olamadı. Siyah, çok koyu kahve falan vardı. Elim kahve olana gitti nedense. Ama söylemesem siyah diye yuttururum öyle bi kahve.
Zaten modelinin olmaması benim istediğim şeydi. Olabildiğince düz. 3 kenarından dikeceğim basit bir iş.
Kumaşı istediğim boyutlarda kestim. İçe katlama payını çok bırakmaya gerek yok. Hemen sınırdan diktim ben.



İçine astar olarak leopar kumaş kullandım. Aşağıda gördüğünüz gibi kumaşı içine yerleştirip iğneledim ve daha sonra teğelleyerek dikişe hazır ettim. (pembe ip)



Teğelin olduğu yerden dikiyoruz.


Fermuar kısmını falan fotoğraflayamamışım şimdi fark ediyorum. Dikerken biraz panikledim acaba olacak mı diye. O telaşla unutmuşum ama şöyle tarif edeyim. Fermuarı, astarı ve deriyi hep birlikte teğelledim ve o şekilde diktim. 
Bu arada deri kumaş kullanıyorum diye makinenin iğnesini değiştiririm diye tahmin ediyordum fakat gerek kalmadı.
Vee bence çok önemli  bir şey daha, ilk dikmeye başladığımda makinenin o demir ayağı deriye yapıştığından, kumaşı çeke çeke dikiyordu ve potluk oluyordu. Sonra onu söktüm ve deriye kuru sabun sürdüm:) Böylece dikerken aktı gitti..



En üstteki fotoğraftakiler gibi de kullanabilirsiniz. Yukarıdaki gibi de.
Yapıp kenara atacağım değil kesinlikle zevkime uygun bir şey oldu. Gözünüzde büyütmeye gerek yok. Dikiş bilgisine hiç gerek yok. Bütün bu anlattığım adımlar 1 saat sürdü. Bileklikler bile daha çok zamanımı alıyor:)
VE! Ben aslında bunu bu şekilde kullanmak için yapmadım. Renkli bi clutch istiyordum ve öylede yaptım. Hepsini bir posta sıkıştırmak istemedim. Bir sonraki postta bakalım bu çantayı nasıl pembe-turuncu yapmışım...
Ojeleri de şöyle bırakayım:)







Söylemeyi unuttuğum ya da merak ettiğiniz bir şey olursa, yorum bırakabilir veya mail atabilirsiniz:)
Bu haftasonu bakamayacağım ama pazar döndüğümde hepsini okuyacağım.
 İyi haftasonlarıııı...

Sevgiler

Yorumlar

  1. yaaa ellerine saglik gene harikalar yaratmissin arti tirnaklarinda beni benden aldi(:

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan! yalnız tırnaklar çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. it looks so cute! It's a leather one?? Really chic and original :) xoxo

    YanıtlaSil
  4. Amazing clutch and I looove those nails!Definitely gonna try it;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    YanıtlaSil
  5. thankss for commenting! great DIY!

    YanıtlaSil
  6. süperrrrrrsin ben de clutch yapmayı düşünüyordum acaba nasıl yaparım die düşünürken şıp die çıktın karşıma ayrıca kumaşı nereden aldın??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuhafiye dükkanında buldum toplar halinde normal kumaş gibi deriler satılıyordu:)

      Sil

Yorum Gönder