BRACELETS VOL.10


Yapımı diğerlerinden pekte farklı olmayan, arkadaşlık bileklikleri diye bilinen bu bileklikleri yaptım.

İnternette arattığınızda nasıl yapıldığıyla ilgili milyon tane video çıkacaktır. Hatta benim bu yaptığım en dandik modellerden. Envai çeşit desen kalıpları ve nasıl yapıldığıyla ilgili bir sürü kaynak var. Friendship bracelets diye aratırsanız bulacaksınız.
Kullandığım iplerle ilgili soru geldi bi kaç kişiden. Aslında ne bulursam kullanıyorum. Benim için önemli olan renk. Her rengi bulamıyorum çünkü. Azar azar satılan renk renk ipler var biliyorsunuz üzerinde kağıt sarılı. Zaten nereye gitseniz ondan verirler. İnce örgü ipleriniz varsa artan onları değerlendirebilirsiniz. 
Ama ben en son neyde karar kıldığımdan bahsedeyim. Örgü operatörü bi annem olduğu için artan ip çok bizde:) Merserize ipi bilen bilir. Bilmeyenler, iplikçilere sorarlarsa verirler. Hem daha kaygan, daha parlak ve daha hoş renkleri var. Özellikle pastel renkleri çok tatlı. Ben diğer iplerle yolumu ayırdım sanırım onlarla devam edicem.
Bir diğer konu mümkünse bir bileklikte aynı cins ipleri kullanın. Ben fotoğrafta gördüğünüz pembe bileklikte, beyaz ipi diğerlerine göre daha kalın seçtim. Ama çok sorun oldu. Şekil kaydı ve istediğim gibi olmadı. Bu da ne yapmamalısınız kısmı olsun.
Yapılışını hiç koymayacaktım aslında çok klasik olduğundan ama hadi dedim:)
En başta da iplerin dizilişine aşağıdaki gibi başlamıştım.


Ortadakileri düğümlemekle başlıyoruz. Her ipi 2 kere düğümlüyoruz.


2 düğüm attıktan sonra aşağıdaki gibi oluyor. Bu ipler artık bizim tabanımız olacak. Yanlardaki ipleri onların üzerinden düğüm atıyoruz.


Pembenin saçma deseni görüyorsunuz:( Tribal desen diyip yırtayım o zaman..



Yüzüğü görmeyenler bu yazıya bakabilir. 

Sevgiler

7 yorum :

  1. lila renge bayıldımm.ben de nakış yaparken kullanılan iplerden kullanıyorum:) geçenlerde bir bileklik yaptım çamaşır ipinden. hani eskiden balkonlarda demir olurdu da ip gerilirdi işte tam da o ipler:) haziran 4ten sonra özgürlüğüme kavuşacağım ve blogda yayınlayacağım

    YanıtlaSil
  2. i really like the top you are wearing!


    xAnna
    fairytalefrocks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. I just found your blog. You are very talented and those pieces you create are so beautiful! I'm following your blog. :)

    XX Teresa

    YanıtlaSil
  4. nice t shirt!!

    www.thevstyle.com

    YanıtlaSil
  5. Love :)

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    YanıtlaSil
  6. ya sen neden benim ablam değilsin? Allahım düşüp bayılcam şimdi
    tüm postların süper ya kardeşin filan varsa ÇOK ŞANSLILAR GERÇEKTEN

    YanıtlaSil