BASİT ETEK

Nereden aklıma esti bilmiyorum ama birden 'eteğim geldi.'  :) Eldeki kumaşlara bakıp bu turuncu kumaşı ve üstüne de siyah puanlı tül kumaşı kullanmak istedim. Ölçüleri tamamen 'manuel' yaptım. Kumaşı üstüme tutup istediğim boyda ayarlayarak (içe katlamaları unutmadan) kestim. Etek ucunu 1 cm kadar içe katlayıp dikiyoruz. Dikdörtgen şeklindeki bu kumaşın kısa kenarlarını birleştirecek şekilde dikmeye devam ediyoruz. Son olarak bel kısmını, lastik geçecek kadar genişlikte dikerek bitiyoruz. Bu tarz kısa eteklerin bence balon gibi duranı makbul. Bu yüzden belini lastikli yapmak istedim. Aynı ölçülerde kestiğim tül kumaşı üstüne getirip diktim ve bitmiş oldu.




Yaz için bu etekten renk renk yapmayı planlıyorum. Sizinde hoşunuza gitmiştir diye umuyor ve eteğimle sizi selamlayarak çekiliyorum.

Sevgiler

Yorumlar

  1. Tek kelimeyler mükemmel bir siteniz var, ayrıca paylaşımlar içinde teşekkür ederim. Grand Ofis

    olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder